Image Alt

Assetto Zeus Team

Wtcr 2nd Round Grobnik Croatia

Wtcr 2nd Round Grobnik Croatia

      Έπειτα από τον συναρπαστικό 1ο  αγώνα του πρωταθλήματος στην πίστα της Αυστραλίας στο Bathurst, Το καλεντάρι μας μετέφερε στην πίστα του Grobnik στην Κροατία. Εκεί οι οδηγοί είχανε δύο εβδομάδες μπροστά τους μέχρι τον αγώνα. Αυτό τους έδωσε  την δυνατότητα να προετοιμαστούν κατάλληλα για την απαιτητική πίστα του  Grobnik.

      Η μορφολογία της πίστας ήταν τέτοια που δημιουργούσε υπερθέρμανση στα ελαστικά, αυτό είχε ως  αποτέλεσμα να δυσκολέψει τους οδηγούς ώστε να βρουν το κατάλληλο setup. Έτσι είδαμε οδηγούς που είχαν συμπληρώσει μέχρι και 300 γύρους. Ο αγώνας διεξήχθη στις 27 Σεπτεμβρίου 21:00 μέσα από το κανάλι  της Αssetto Zeus Team στο YouTube https://www.youtube.com/Assetto Zeus Team.

      Πρώτα είχαμε το καθιερωμένο δεκαπεντάλεπτο qualifying όπου είχαμε πολλές ανακατατάξεις μέχρι την λήξη της περιόδου, ο Γ. Τασσόπουλος κατάφερε να πάρει την pole position με χρονο 1.25.657 δευτερος ο Π. Ζαχαριάς με χρονο 1.25.698 και τριτος ο Π. Αβραμίδης με χρονο 1.25.730. Στο πρώτο σκέλος του αγώνα στήν εκκίνηση και την πρώτη στροφή  δεν είχαμε  κάποιο συμβάν, στη συνέχεια του αγώνα όπως προαναφέραμε η ιδιαίτερη χάραξη της πίστας μας προσέφερε πολλές και όμορφες μάχες ανάμεσα στους οδηγούς. Ο συνήθης ύποπτος Γ. Τασσόπουλος  διατήρησε την πρώτη θέση σε όλη την διάρκεια του αγώνα και μας υπενθύμισε γιατί θεωρείται ένα από τα φαβορί του φετινού πρωταθλήματος, δεύτερος τερμάτισε ο Ν. Ατσιδάκος και με την προηγούμενη επίδοση του στην πίστα της Αυστραλίας έθεσε και αυτός υποψηφιότητα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και την τριάδα έκλεισε ο Δ. Κυριακού ένας από τους πολύ γρήγορους οδηγούς του GRID όπως θυμόμαστε και από το περσινό πρωτάθλημα του DTM.

      Μετά το πεντάλεπτο Break που έχουν οι οδηγοί για να ξεκουραστούν και να πάρουν δυνάμεις, ακολούθησε το δεύτερο σκέλος του αγώνα όπου μετά την εφαρμογή του reverse grid στην πρώτη θέση βρέθηκε ο Θ. Εζίρογλου στη δεύτερη θέση ο Γ. Ρουστέμης και τρίτη θέση ο Τ. Σκαλτσάς. Στη δεύτερη εκκίνηση πού πραγματοποιήθηκε είχαμε κάποιες μικρό επαφές τις οποίες όπως και τα υπόλοιπα συμβάντα θα διερευνηθούν από τους αγωνοδίκες. Στο δεύτερο σκέλος όπως και στο πρώτο είχαμε δυνατές μάχες με τους οδηγούς που αμύνονταν να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους ώστε να καταφέρουν να κρατήσουν τη θέση τους.  Πρώτος κατάφερε να δει την καρό σημαία ο Τ.Εζίρογλου, ο οποίος διατήρησε τη θέση του καθόλη τη διάρκεια του αγώνα όπως είχε κάνει και ο Γ. Τασσόπουλος στο πρώτο σκέλος με την διαφορά ότι τωρα τερμάτισε στην δέυτερη θεση και την τελική τριάδα να κλείνει ο Η. Σιώπης, ενας πρωτοεμφανιζόμενος οδηγός που ήδη έχει κάνει την παρουσία του αισθητή. Η μόνη εγκαταλείψει που είχαμε ήταν αυτή του Γ. Μαλαδάκη Όπου στη συνέχεια σε δήλωσή του ανέφερε πως η αιτία της εγκατάληψης ήταν τα “σπασμένα ψαλίδια”.

      Μετά το πέρας του αγώνα οι δημοσιογράφοι μας περάσανε από τα pits των ομάδων και έλαβαν το μήνυμα ότι έμειναν όλοι ευχαριστημένοι καθώς ήταν μία πίστα που τους δυσκόλεψε και τους προσέφερε αρκετές συγκινήσεις. Στις επόμενες μέρες θα γίνει και η διερεύνηση των συμβάντων από τους αγωνοδίκες ώστε να βγουν οι ποινές και να διαμορφωθεί όπως πρέπει ο βαθμολογικός πίνακας.

Εμείς κλείνουμε ραντεβού για τις 11 Οκτωβρίου όπου θα κάνουμε ένα ταξιδάκι στην Ισπανία και συγκεκριμένα στην πίστα της Jerez

και τέλος να ευχαριστήσουμε τους χορηγούς μας

 

Προσθήκη Σχολίου