Run as the lightning of Zeus

Image Alt

Κανόνες Αγώνων

Κανόνες Sim - Racing

Αυτοί οι κανόνες έχουν σχεδιαστεί για να εξασφαλίσουν δίκαιο, διασκεδαστικό και επαγγελματικό sim – racing. Θα πρέπει να είναι κοινή λογική για κάθε φίλαθλο των μηχανοκίνητων σπορ.

  • Σεβαστείτε τις σημαίες – πράσινη, κίτρινη, καρό, και πιο συγκεκριμένα -την μπλε.

Δείτε τους παρακάτω κανόνες για τις σημαίες.

  • Σεβόμαστε τους κανόνες τις πίστας – όρια ταχύτητας στο pit line και γενικά όρια πίστας. Σε αντίθετη περίπτωση θα υπάρξουν κυρώσεις εντός του παιχνιδιού.
  • Σε όποιες πίστες δεν ελέγχονται αυτοματοποιημένα οι κανόνες, αλλά ορίζονται από τους αγωνοδίκες η μη τήρηση των κανόνων θα επιφέρει ποινή.
  • Σεβαστείτε ο ένας τον άλλον – δώστε στους άλλους οδηγούς αγωνιστικό χώρο, κάντε δίκαιη προσπέραση και αποφύγετε την επαφή με άλλους οδηγούς, τα σκόπιμα χτυπήματα ή άλλες μορφές αντιποίνων θα αντιμετωπίζονται ως σοβαρή παραβίαση της αθλητικής συμπεριφοράς.
  • Σεβαστείτε όλες τις εντολές στο παιχνίδι, αν υπάρχει κάποια διαφωνία θα συζητείτε στον ανάλογο χρόνο.
    Εάν βρίσκεστε εκτός πίστας, ελέγξτε την κίνηση που υπάρχει στην πίστα πριν μπείτε ξανά στην αγωνιστική γραμμή. Η μη ασφαλή είσοδος στην πίστα μπορεί να προκαλέσει ατύχημα η να καταστρέψει την προσπάθεια κάποιου. Οδηγοί που θα μπουν στην πίστα με μη ασφαλή τρόπο θα πάρουν ποινή.
  • Εάν μπλοκάρετε άλλους οδηγούς, θα λάβετε ποινή. Το μπλοκάρισμα σημαίνει περισσότερες από μία κινήσεις για να αποτρέψετε ένα πέρασμα στην ίδια ευκαιρία προσπέρασης.
  • Καμία συζήτηση στο παιχνίδι κατά τη διάρκεια των προκριματικών και του αγώνα μέχρι να τελειώσει ο αγώνας για όλους τους οδηγούς.
  • Ένα γενικό κανάλι συνομιλίας είναι διαθέσιμο και όλοι οι οδηγοί πρέπει να βρίσκονται σε αυτό το κανάλι κατά τη διάρκεια των διαδικασιών για ενημέρωση όλων των οδηγών.

Κανόνες σημαίας

  • Κίτρινη: Προσοχή λόγω ατυχήματος ή αυτοκινήτου που σταμάτησε για άλλους λόγους. Οι οδηγοί θα πρέπει να είναι προσεκτικοί κατά την εμφάνιση μιας κίτρινης σημαίας. Προσπέραση σε άλλο αυτοκίνητο υπό κίτρινη σημαία μπορεί να οδηγήσει σε ποινή, ανάλογα με τις ενέργειες των εμπλεκομένων οδηγών. Εάν ένας οδηγός θεωρηθεί ότι έχει προκαλέσει ένα ατύχημα ή άλλη παραβίαση κανόνων, ενώ είναι υπό κίτρινη σημαία – οποιαδήποτε ποινή θα διπλασιαστεί.
  • Μπλε: Αυτοκίνητο σε ψηλότερη θέση που ρίχνει γύρο. Το αυτοκίνητο που προσπερνιέται πρέπει να δώσει χώρο με την πρώτη ασφαλή ευκαιρία. Μετακινηθείτε στην άκρη η αφήστε χώρο σε μια ευθεία και χαλαρώστε το γκάζι. Αφήστε τα αυτοκίνητα να περάσουν μέσα σε 4 στροφές από την εμφάνιση της μπλε σημαίας.
  • Καρό: Τέλος του αγώνα. Καμία συνομιλία μέχρι όλα τα αυτοκίνητα να πάρουν την καρό σημαία. Μαύρη: Παραβίαση κανόνων ή οδήγηση σε λάθος κατεύθυνση Αυτόματος αποκλεισμός από τον αγώνα (DNF).

Ποιες ποινές ισχύουν και πώς καθορίζονται;

  • Αυτό φαίνεται παρακάτω. Οι διαχειριστές λαμβάνουν την τελική απόφαση σχετικά με το εάν θα εφαρμοστούν ή όχι οι ποινές. Οι αποφάσεις θα δημοσιευθούν στην ιστοσελίδα.
  • Σημείωση: Οι ποινές μπορούν να εφαρμοστούν συνδυαστικά. Παράδειγμα: Η πρόκληση σύγκρουσης και στη συνέχεια η μη ασφαλή είσοδος μπορεί να οδηγήσει σε διπλή ποινή.

Αδικήματα –  Ποινές

  • Αγνόηση των οδηγιών του αγώνα – Απώλεια μιας θέσης από το αποτέλεσμα του αγώνα.
  • Συζήτηση κατά τη διάρκεια του αγώνα και των κατατακτήριων δοκιμών – Απώλεια μιας θέσης από το αποτέλεσμα αγώνα.
  • Πέρασμα πριν το καθορισμένο σημείο εκκίνησης – απώλεια από το αποτέλεσμα αγώνα του αριθμού των θέσεων που αποκτήθηκαν κατά την εκκίνηση.
  • Πρόκληση σύγκρουσης + 10 δευτερόλεπτα στον τελικό χρόνο αγώνα.
  • Προσπέραση κάτω από κίτρινη σημαία με αθέμιτο πλεονέκτημα (κρίνεται μετά τον αγώνα) + 10 δευτερόλεπτα στον τελικό χρόνο αγώνα.
  • Μπλοκάρισμα προσπέρασης περισσότερων από μία φορές στην ίδια προσπέραση – 10 δευτερόλεπτα στον τελικό χρόνο αγώνα.
  • Μη επαρκείς αγωνιστικός χώρος σε μια νόμιμη απόπειρα διέλευσης (κατά την προσπέραση του αυτοκινήτου πρέπει να υπάρχει επαρκής αγωνιστικός χώρος για το αυτοκίνητο που δέχεται την προσπέραση) + 10 δευτερόλεπτα στον τελικό χρόνο αγώνα.
  • Μη ασφαλής είσοδος μετά από έξοδο +10 δευτερόλεπτα στον τελικό χρόνο αγώνα.
  • Ασεβή, αγενή ή ρατσιστικά μηνύματα στη συνομιλία ή στο TeamSpeak – Απώλεια μιας θέσης από το αποτέλεσμα αγώνα.
  • Παραβίαση της αθλητικής συμπεριφοράς (καθορίζεται από τους αγωνοδίκες) Με βάση τη σοβαρότητα του συμβάντος. Περίπτωση απώλειας βαθμών για τον αγώνα, απώλειας βαθμών πρωταθλήματος έως και μόνιμος αποκλεισμός.
  • Συνεχή επικίνδυνη οδήγηση μέσα στην πίστα +10 δευτερόλεπτα στον τελικό χρόνο αγώνα.
  • Είσοδο στα πιτς με ταχύτητα άνω των 80 χλμ +5 δευτερόλεπτα στον τελικό χρόνο αγώνα.
  • Έξοδο από τα πιτς πατώντας την λευκή γραμμή +10 δευτερόλεπτα στον τελικό χρόνο αγώνα.
  • Σε μη επιτρεπτή χρήση του DRS , υποχρεούστε να κάνετε μια υποχρεωτική διέλευση από τα πιτς. Σας εμφανίζεται μια ασπρόμαυρη σημαία και στους επόμενους δυο γύρους πρέπει να κάνετε διέλευση και μόνο διέλευση από τα πιτς. Η μη διέλευση επιφέρει τον αποκλεισμό από τον αγώνα.
  • Με την συμπλήρωση 20 δευτερολέπτων ποινής, στον επόμενο αγώνα ο οδηγός δεν συμμετέχει στα QUALIFYING.

Αναφορά περιστατικών

  • Πώς να κάνετε αναφορά; – Στην ιστοσελίδα.
  • Πώς ελέγχονται; – Οι αγωνοδίκες κάνουν συστάσεις προς τους διαχειριστές (οι αγωνοδίκες δεν κάνουν καμία σύσταση αν συμμετείχαν).
  • Πώς κατοχυρώνεται μια ποινή; – Τουλάχιστον 2 αγωνοδίκες που δεν συμμετέχουν σε συμβάν πρέπει να συμφωνήσουν.
  • Τα περιστατικά αγώνων μπορούν να αναφερθούν μετά από τον αγώνα (χρησιμοποιήστε μια προσωπική περίοδο ηρεμίας) μέχρι 24 ώρες μετά τον αγώνα.
  • Τα συμβάντα των αγώνων πρέπει να αναφέρονται με τη χρήση της φόρμας στην ιστοσελίδα.
  • Οι παραβιάσεις κανόνων εκτός από εκείνες που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια ενός αγώνα μπορούν να αναφερθούν σε οποιονδήποτε διαχειριστή μέσω προσωπικού μηνύματος ανά πάσα στιγμή ή χρησιμοποιώντας τη φόρμα αναφοράς.
  • Οι διαχειριστές και οι αγωνοδίκες μπορούν να εντοπίσουν ατυχήματα σε αγώνες και παραβιάσεις κανόνων χωρίς να αναφερθούν και θα επιβάλουν κυρώσεις σε αυτές τις περιπτώσεις αυτεπάγγελτα.

Επανασύνδεση στον αγώνα

  • Ο διακομιστής υποστηρίζει την επανασύνδεση στον αγώνα αν πρέπει να αποσυνδεθείτε ή έχετε άλλα προβλήματα λογισμικού ή υλικού.
  • Οι οδηγοί μπορούν να επανενταχθούν μόνο σε περίπτωση που το παιχνίδι καταρρεύσει – όχι εάν εγκαταλείψουν από τον αγώνα.
  • Οι οδηγοί θα επανασυνδεθούν με ένα καινούργιο αυτοκίνητο ξεκινώντας από τα πιτς, αλλά θα δεχθούν ενδεχόμενη απώλεια γύρου, καθώς και το χρόνο που χάνεται κατά την επανασύνδεση.
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει ότι χρησιμοποιείται τις σωστές ρυθμίσεις αυτοκινήτου για τον αγώνα πριν ξεκινήσετε από τα πιτς.

Επαγγελματικό SimRacing

  • Όλοι οι οδηγοί ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιήσουν συνδυασμούς τιμονιών και πεντάλ για την οδήγηση – η χρήση πληκτρολογίων και άλλων χειριστηρίων δεν επιτρέπεται.
  • Η προβολή Cockpit είναι η μόνη επιτρεπόμενη προβολή οδήγησης, ο διακομιστής θα κλειδώσει οποιαδήποτε άλλη προβολή.
  • Τα επιτρεπόμενα βοηθήματα οδήγησης είναι αυτόματος συμπλέκτης, ABS και έλεγχος πρόσφυσης (εκτός εάν τα αυτοκίνητα ή οι σειρές αποκλείουν συγκεκριμένα αυτά τα βοηθήματα).
  • Οι σκόπιμες συγκρούσεις δεν αποτελούν μέρος ενός επαγγελματικού sim-racer και θα αντιμετωπίζονται ως παραβίαση της αθλητικής συμπεριφοράς.
  • Οι αγωνιστικές σειρές ενδέχεται να έχουν συγκεκριμένους κανόνες. Αυτοί οι ειδικοί κανόνες θα είναι συμπληρωματικοί προς αυτούς τους κανόνες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι κανόνες σειράς ενδέχεται να υπερβούν αυτούς τους κανόνες. Σε αυτές τις περιπτώσεις ισχύουν οι κανόνες σειράς και συγκεκριμένες αναφορές για τέτοιες υπερβολές θα γίνουν στους κανόνες σειράς.