Run as the lightning of Zeus

Image Alt

Assetto Zeus Team

2 Times in a row

Το πρωτάθλημα του WTCR έφτασε στο τέλος του
Ένα ακόμα πρωτάθλημα WTCR είδε την καρό σημαία αλλά πριν να αναφέρουμε του νικητές
 θα κάνουμε μια μικρή ανασκόπηση να δούμε τι έγινε κατά την διάρκεια του.

Είχαμε την χαρά να δούμε αρκετούς οδηγούς στο GRID, οδηγούς έμπειρους που ξέρανε τις δυνατότητες των οχημάτων αλλά και οδηγούς που θέλανε να δοκιμάσουν τα ιδιαίτερα αυτά αμάξια και το τι μπορούν να κάνουν οι ίδιοι με αυτά.

Την αυλαία άνοιξε η πίστα του Bathurst η Mount Panorama Circuit με τους οδηγούς να παίρνουν μια πρώτη γεύση του πως είναι να πατάς τα πεντάλ από αυτά τα μικρά τερατάκια.
Είδαμε καλούς χρόνους να γράφονται από διάφορους οδηγούς και έτσι είχαμε και εμείς την δυνατότητα να καταλάβουμε το επίπεδο των οδηγών αλλά και το τι επρόκειτο να παρακολουθήσουμε στην συνέχεια του πρωταθλήματος.
Μετά το τέλος του πρώτου αγώνα καταλάβαμε ότι θα είναι ένα πρωτάθλημα που θα κριθεί στον πόντο και θα μας χαρίσει πολύ όμορφες μάχες.

Μετά την πίστα της Αυστραλίας κάναμε 2 ταξίδια στην Ευρώπη και συγκεκριμένα πρώτη στάση στην Κροατία στο Grodnik και στην συνέχεια στην χώρα των ταυρομάχων την Ισπανία στην γνωστή σε όλους πίστα Jerez.
Στο Grodnik είδαμε αρκετές μάχες καθώς ήταν μια πίστα ιδιαίτερη αλλά και οι οδηγοί μας την τρέξανε πρώτη φορά με αποτέλεσμα να έχουμε αρκετές ανακατατάξεις στο GRID.

Στην συνέχεια πήγαμε Ισπανία όχι για ένα El clasico αλλά για των 3 αγώνα από τους συνολικά 8 του πρωταθλήματος.
Σε αυτόν τον αγώνα είχαμε και την πρώτη συμμετοχή γυναίκας σε πρωτάθλημα της ASSETTO ZEUS TEAM την Χαρά Καραντάνη,
είναι και ο πρώτος αγώνας που έβαλε δύσκολα στους αγωνοδίκες καθώς είχαμε συμβάν ανάμεσα στους Τασσόπουλο και Κυριακού.

Ύστερα από το περιπετειώδες πέρασμα από την γηραιά ήπειρο κάναμε ένα υπερατλαντικό ταξίδι με προορισμό την Αμερική στην πολιτεία της Τζόρτζια και μας φιλοξένησε η πρωτεύουσα της η Ατλάντα.
Εδώ είχαμε την χαρά να παρακολουθήσουμε τον νυχτερινό αγώνα στην πίστα  Michelin Raceway Road Atlanta, που μας προσέφερε πολλά ιδιαίτερα και όμορφα πλάνα σε έναν αγώνα που άφησε καλές εντυπώσεις σε οδηγούς και τηλεθεατές.

Έχοντας φτάσεις στα μισά του πρωταθλήματος είχε ήδη αρχίσει να διαμορφώνεται η βαθμολογία στους οδηγούς με τον Τασσόπουλο και τον Ατσιδάκο να παίρνουν μια μικρή διαφορά από τους υπόλοιπους αλλά και τον Κυριακού να είναι από πίσω και να εκμεταλλευτείκάποιο λάθος που θα κάνουν ώστε να κερδίσει θέση.
Στους κατασκευαστές είχαμε την μάχη ανάμεσα σε W.T.F που απαρτίζεται από τους Τάκη Σκαλτσά και Ηλία Σιώπη, και την Dragon Racing με τους Παναγιώτη Κυριακού και Θεόδωρο Εζίρογλου.


         Φύγαμε από την Ατλάντα και χαράξαμε πορεία για Ιαπωνία όπου θα γευτήκαμε παραδοσιακό sushi και θα παρακολουθήσαμε τον αγώνα στην πίστα της Okayama με ξεναγό τον Γιάννη Μαλαδάκη και τα άπταιστα γιαπωνέζικα που ξέρει.
Εδώ ήταν και η πρώτη φορά που η διοργανώτρια αρχή επέβαλε κάποια όρια στους οδηγούς σχετικά με το πέρασμα στην στροφή 10

Η συνέχεια είχε μια αλλαγή στο ημερολόγιο μας καθώς ο 6ος αγώνας στην σειρά ήταν στον Καναδά αλλά λόγο τεχνικώς προβλημάτων τρέξαμε στο Mugello της Ιταλίας και έπειτα Καναδά και τέλος επιστροφή στην Ευρώπη για Lausitzring για να πέσει η καρό σημαία για τελευταία φορά.

Ήσυχος αγώνας στην Ιταλία σε μια πίστα που είναι γνωστή από τους αγώνες MotoGP που φιλοξενεί και πολλούς οδηγούς να αναφέρουν ότι θα ήθελαν να ξανατρέξουν εδώ.
Στην πίστα Gille Villeneuve τα πράγματα δεν ήταν τόσο ήσυχα γιατί κατά την διάρκεια του free practice έπεσε στην αντίληψη της διοργανώτριας αρχής
 ότι η πίστα είχε σημεία όπου οι οδηγοί μπορούσαν να κάνουν cut στην στροφή, αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μπουν κάποια όρια σε ορισμένες στροφές.

Μια ανάσα πριν τον τέλος το πρωτάθλημα κατασκευαστών είχε ήδη κριθεί και δεν χρειαζόταν να μάθουμε τα αποτελέσματα στην Γερμανία, στο πρωτάθλημα οδηγών από την άλλη τα πράγματα ήταν ακόμα ρευστά καθώς ο Τασσόπουλος προπορευόταν 7 βαθμών του 2ου Ατσιδάκου.
               Κατά την διάρκεια του free practice και λόγο τεχνικών προβλημάτων μαθαίνουμε ότι ο Ν.Ατσιδάκος δεν θα λάβει μέρος στον αγώνα, αυτό καθιστά τον Γ.Τασσόπουλο πρωταθλητή και τον Ν. Ατσιδάκο 2ο καθώς δεν μπορεί να χάσει την θέση από του οδηγούς που είναι πίσω.
Τελευταίος αγώνας με στοιχηματικό ενδιαφέρον καθώς είχαμε πληροφορίες ότι η είσοδος των pits για τον Π. Αβραμίδη παίχτηκε σε πολλές στοιχηματικές εταιρείες. Μετά το πέρας του αγώνα βρήκαμε και τον 3ο στο πρόσωπο του Η. Σιώπη που ήταν ήδη χαρούμενος με την κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Με την συμπλήρωση και των 8 αγώνων έχουμε στην 1η θέση και για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον Γ.Τασσόπουλο αφού κατάφερε και υπερασπίστηκε τον τίτλο του, στην 2η θέση τον πρωτοεμφανιζόμενο και πολλά υποσχόμενο Ν.Ατσιδάκο, και στην 3η τον Η.Σιώπη που έκανε δυναμική εμφάνιση.
Πρωταθλητές κατασκευαστών αναδειχτήκαν οι Η.Σιώπης και Τ.Σκαλτσάς με το θηρίο από την Ρωσία Lada Vesta

Η ομάδα της ASSETTO ZEUS TEAM σας εύχεται καλές γιορτές με υγειά και χαρά.
Εμείς δίνουμε ραντεβού για το επόμενο πρωτάθλημα WTCR και μείνετε συντονισμένοι στα social media της ομάδας για να μαθαίνετε νέα σχετικά με το καινούργιο πρωτάθλημα GT4 που θα φέρουμε κοντά σας.

Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους χορηγούς μας που με την βοήθεια τους κάνουν την δουλειά μας πιο εύκολη.

      


 
 

Προσθήκη Σχολίου